Opis

Usluga Iskon.Voice preko Teams platforme omogućuje povezivanje korisnikovog Microsoft Teams sustava s Iskon govornom platformom radi pružanja govorne usluge tj. mogućnost korištenja Microsoft Cloud PBX centrale (MS Phone) i zakupa željenog broja govornih kanala između Iskonove govorne platforme i MS Cloud telefonske centrale.

Na taj način korisnik može koristiti govornu uslugu i fiksne telefonske brojeve putem Microsoft Teams aplikacije koja može biti instalirana na više različitih vlastitih uređaja (računalo, pametni telefon, tablet) ili putem Internet preglednika.

MS Teams aplikacija

Omogućeno:

  • Ostvarivanje telefonskih poziva s fiksnog broja kroz MS Teams.
  • Primanje telefonskih poziva kroz MS Teams.
  • Ulazak u MS Teams sastanke pozivom s fiksnih telefona.
  • Uvid u telefonski imenik, lista propuštenih poziva, zadnje pozvani i primljeni pozivi kroz MS Teams.

Podešavanje i konfiguriranje telefonskih brojeva kroz MS Teams
Teams kao PBX gdje korisnik sam podešava koji telefonski broj će zvoniti i kada:

  • Koji brojevi telefona zvone istovremeno.
  • Koji brojevi telefona zvone nakon radnog vremena i sl.
  • Korisnik u slučaju potrebe dobiva podršku za administraciju telefonskih brojeva u MS Teamsima.

Preduvjeti za uslugu:

  • Pristup internetu koji korisnik može ugovoriti s Pružateljem usluge ili bilo kojim drugim operatorom ili pristup mobilnom internetu.
  • Pristup javnoj govornoj usluzi Pružatelja usluge i sklapanje ugovora za Iskon govornu uslugu Iskon.Voice from Teams sa željenim brojem govornih kanala.
  • Microsoft Teams Phone licence koje se kupuju zasebno ili u sklopu Microsoft paketa licenci.

Kome je namijenjeno?

Ova usluga namijenjena je svim tvrtkama i organizacijama, a prvenstveno onima koji koriste rad na daljinu, a rade na MS Teams platformi. Uz Office 365 licence, logičan korak je proširiti pogodnosti koje Teams platforma pruža omogućavanjem poziva prema PSTN mrežama.

Dodatno, korištenjem ove usluge možete rasteretiti svoje resurse (ljudske i infrastrukturne), imate predvidljive troškove i možete poboljšati komunikaciju i suradnju ne samo unutar vlastitih timova, već i eksterno – prema svojim kupcima, klijentima i poslovnim suradnicima!

Prednosti

  • End2end usluga
  • Pokriveni aspekti sigurnosti
  • Skaliranje na zahtjev
  • Proaktivno praćenje
  • Podrška 24/7/365