Opis

Iskon.SIP - rješenje je cjelovito telefonsko rješenje za poslovne korisnike zasnovano na najmodernijoj SIP tehnologiji. Usluga omogućuje značajne uštede kombinirajući podatke i glasovni promet kroz isti pristup.

Kome je namijenjeno?

Iskon.SIP - rješenje je namijenjeno tvrtkama koje žele cjelovito telefonsko rješenje po principu"ključ u ruke", bez dodatnih ulaganja.

Što uključuje?

  • paket s odabranim brojem govornih ekstenzija (10, 15, 20, 24, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100, 110, 120 i više)
  • najam SIP IP PBX centrale, instalaciju i održavanje opreme
  • najam potrebnog broja telefonskih uređaja, odabir između više ponuđenih modela prema potrebama
  • povoljnije telefoniranje prema svim destinacijama uz sekundu kao obračunsku jedinicu

Prednosti

  • cjelovito rješenje za tvrtku u paketu "ključ u ruke": govorni kanali, centrala, telefoni i održavanje
  • ušteda - nema potrebe za ulaganjem i održavanjem vlastite centrale
  • svaki mjesec značajne uštede na telefonskim pozivima
  • rješenje zasnovano na najmodernijoj tehnologiji - SIP protokolu (Session Initiated Protocol)
  • uz zadržavanje funkcionalnosti klasičnog PBX sustava usluga omogućava nadogradnja naprednih usluga, npr. fax to mail, pozivni centar, glasovna pošta itd.
  • zadržavanje iste kvalitete prijenosa glasa i faksa
  • direktno spajanje SIP IP PBX centrale bez dodatnih uređaja i voice gatewaya na lokaciji korisnika, što omogućava značajne uštede
  • korištenje prave, a ne virtualne centrale, uz samostalnu kontrolu usluge na vlastitoj lokaciji - za razliku od Centrex rješenja gdje je centrala i telefonija pod kontrolom operatera
  • kontrola troškova - detaljan ispis poziva na korisničkim stranicama moj.iskon.hr

Uključene dodatne usluge

  • prikaz broja pozivatelja
  • prikaz pozvanog broja
  • individualni prikaz broja u odlazu
  • bezuvjetno preusmjeravanje (CFU)*
  • preusmjeravanje u slučaju zauzeća (CFB)*
  • preusmjeravanje u slučaju nejavljanja (CFNR)*
  • poziv na čekanju (CW)*
  • zadržavanje poziva (Call HOLD)*
  • konferencijski poziv (najviše 8 učesnika)*
  • prolazno biranje (Direct dial-in DDI)**
  • nadzor i održavanje
  • korisnička podrška 24/7
  • SLA - ugovor o razini kvalitete usluge

*Ukoliko korisnikova telefonska centrala podržava uslugu
**Prolazno biranje - mogućnost direktnog pozivanja broja unutar neke tvrtke bez posredovanja operatera kućne centrale. Dodjeljuje se potreban broj DDI brojeva.

Informacije za velike poslovne korisnike