• jednostavniji pregled računa
  • praćenje i analiza učinjenih troškova
  • pregledavanje računa u svakom trenutku i s bilo kojeg mjesta gdje se može pristupiti internetu
  • manje papira koji svakodnevno zatrpavaju poštanski sandučić

Što je e-Račun?

Iskonov e-račun je po svojem sadržaju i funkciji identičan papirnatom računu. Umjesto putem poštanske službe, dobivaš ga u elektroničkom obliku direktno u svoj e-mail sandučić. Sve svoje izdane e-račune u svakom trenutku možeš pregledati na Moj Iskon korisničkim stranicama i mobilnoj aplikaciji.

Iskon e-račun je digitalno potpisan, te uz FINA CA certifikat možete utvrditi autentičnosti potpisa.

Kako postati korisnik e-računa?

E-račun možeš aktivirati putem Moj Iskon korisničkih stranica (pod Računi i plaćanja) i aplikacije ili pozivom na besplatan broj telefona 0800 1000. 

E-račun će biti dostavljen na odabranu e-mail adresu svaki mjesec kao PDF privitak unutar e-maila. Za pregled računa potrebno je koristiti Adobe Reader

Kako pristupati svojim e-računima?

E-računu možeš uvijek pristupiti putem zaprimljenih e-mailova ili na Moj Iskon korisničkim stranicama i aplikaciji.

Koju su moji podaci za prijavu na Moj Iskon?

Podatke za prijavu na Moj Iskon korisničke stranice i mobilnu aplikaciju možeš pronaći u pozdravnom e-mailu ili pozdravnom pismu. 

Ako ne možeš pronaći te podatke, možeš zatražiti novu lozinku upisom e-maila, korisničkog imena ili korisničkog broja koji se nalazi na tvom Iskon računu. Na e-mail će ti stići korisničko ime potrebno za prijavu te link za postavljanje nove lozinke. S korisničkim imenom i novom lozinkom moći ćeš se prijaviti u Moj Iskon.

Dobro je znati!

Svoje kontakt podatke možeš uvijek ažurirati na Moj Iskon korisničkim stranicama. Na postavkama svog profila možeš ažurirati: e-mail za kontakt, e-mail za primanje e-računa, broj mobitela za kontakt i broj mobitela za obavijesti o računu.

Također možeš promijeniti način plaćanja.

I na kraju za sve što ti treba možeš se javiti i u Iskonovu tehničku podršku za korisnike na besplatni broj telefona 0800 6320 ili pošalji upit e-mailom na adresu podrska@iskon.hr , s brojem telefona/mobitela na koji te naši djelatnici mogu kontaktirati.